rätt rutten tisdag!

Heej alla :)
precis som rubriken lyder, så har det vart en rättså jä*la rutten tisdag! vet inte, hatar tisdagar, av nån anledning..
jaja, mest killarna i klassen jag är trött på,, men men, det va iaf trevligt på lång-rasten, haha ;) vi försökte spela in "reklam-videos" för ribbaskolan, och det gick väl..sådär..haha! xd
men ja.. har iaf rätt tråkiga lektioner på tisdagar med, börjar liksom med so och efter det fysik.. blä.. men idag slapp vi iaf so'n, hade nämligen nutidsorientering! gick faktiskt rätt bra, svarade på typ 25/30 frågor eller nåt, å dom är svåra! jaja, får la se om man hade några rätt ;)
men det va iaf kul på hkk:n, gjorde nämligen pannkakstårta! :D hahhaa, blev såå jä*la ful och missbildad, men sjukt god iaf! (Y) hah ;)
å sen i slutet av dagen hade vi svenska och matte, som va sjuuuukt trist...!
och så blev det inte bättre av att man inte fick åka hem sen heller, utan det va ju piano idag -.-
jaja, gick väl hyfsat iaf!
men kom ju inte hem förrens typ 5 ;/ menmen, nu ska man inte klaga ;)
imån är det iaf ingen skola, utan idrottsdag! får se hur det blir.. :P
nu ska jag iaf kolla bloggar, men hörs imån!
puss :*
det såg hyfsat lovande ut till en början..
men slutade tyvärr i katastrof, pga killarnas mkt goda arbete med smöret grädden! x( ;)

Kommentarer
Ella :D säger:

Ofta 25/30!! Jag svarade seriöst på 5 frågor! Dock tittar jag ALDRIG på nyheter... xD

2011-10-04 | 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback