och så lite om idag med.. ;)

Tjaa, och idag har faktiskt oxå vart en helt okej dag, för att vara tisdag ;)
har väl inte så mkt intressant å berätta om lektionerna vi haft, direkt, förutom att vi hade en JÄKLIGT go svenska, spelade nämligen wordfeud hela lektionen typ! haha, och nu är det inte så att vi typ inte hade nån lärare så alla satt med sina mobiler, utan lektionen gick faktiskt ut på att sitta å spela wordfeud! ^^ haha, så det va soft! :D
och just det, va oxå rätt skoj på hk:n, gjorde nämligen broccoli-paj, fast eftersom varken jag eller lollo gillar broccoli tog vi typ jättelite, så den blev god ändå ;D
och sen vid tre slutade vi, å sen när jag kom hem gjorde jag jättesmarrig smoothie, å sen gick jag en runda, hälsade på hästarna (de va lite torrare nu x)) och fotade lite å så ;)
hehe, men nu ska jag sluta tråka ut er, men hörs imån!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback