nu va det ett tag sen...

HEEEJ alla!! :D
vill bara börja med att ursäkta den skitdåliga uppdateringen de tre (?) senaste dagarna!!
Sorry men har verkligen inte haft tid!!
Så därför ska ni få ett redigt inlägg nu ist! ;D hahaha skoja, jag ska försöka lite kortfattat berätta lite om de dagarna jag varit "borta" från bloggen ;)
Okej :)
I söndags så va det ju då denhär teater-saken i kyrkan, hahaha ;) men innan den va jag med ella några timmar, och vi hittade på massa random saker, t.ex så bakade vi mint-kladdkaka, halloween-sminkade oss (HAHA, ella! xd), fotade massa och hälsade på ellas nya häst!
och sen vid fyra åkte vi då till dendär teater-saken i kyrkan, och det va seriöst bland det sjukaste jag sett! x'D pissade typ ner mej av skratt x''D hahahahhaha, ni som va med vet! hahah för tjaa..vet inte riktigt vad man kan skriva om det, men den gubben som stod där framme och skrek och tjoade, han va inte särskilt normal...x'd
hahah men ah, vi va där från fyra till sex, typ ;)
och sen åkte vi hem, och sen på kvällen kom ju syrran dårå! :D så då satt vi å babblade hela kvällen å så ^^
så det va min söndag det! ;)
ps. gör ett inlägg för varje dag så det inte blir så jä*la långt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback