NEVER LET THE REALITY GET IN THE WAY OF YOUR DREAMS

Hej alla! :)
tänkte bara skriva lite om dagen :)
har varit en bra måndag, flummig som vanligt xd serriöst, det är nåt med måndagar asså...?! x)
haha ;)
nej men började med rätt rolig idrott, vi hade basket för sista veckan, och körde nästan hela lektionen fia med knuff, haha ;) och vi va så duktiga så vi VANN! hahahah fan har aldrig spelat så oärligt i hela mitt liv xd vi hoppade över typ varannan, och stod alldeles för nära korgen å gud vet vad...haha, men det va lucas fel! ;)
haha, och sen va det engelska, då hade vi hör-diagnos.. :/ lagom kul, men jaja, har inte så svårt för det så får la hoppas det gick hyfsat!
sen va det spanska, rätt slappt ;] fick veta att jag fick A på provet vi hade för nån månad sen, GÖTT! (Y) så det kompenserar lite med mitt rätt kassa resultat på fysiken, ;)
och efter maten va det matte med pappa, och sen hl-tid där vi övade inför so-provet imån! usch, får se hur det går :S
Jaja!
Sen så åkte jag hem, snackade med syrran lite innan hon åkte t stan, och sen har jag typ sett på family guy å på nån rätt weird film på 4an, haha, och så har jag gjort lite läxor och gett hästarna mat! :)
men blabla, nu sitter jag å tjötar igen haha, förlåt!
nu ska jag se på halv åtta hos mej! :D
hörs antingen imån eller på onsdag!
puss :*
haha gillar att ta kort i omklädningsrummet av nån anledning..? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback