mini-update!

hej igen! :)
nu har man då sett idol, de flesta va riktigt bra! :)
och nu blir det väl typ modern family eller nåt, haha, älskar det x)
men tänkte bara skriva lite om planerna inför helgen nu då ^^
imån blir det nog att kanske plugga lite, sen måste jag städa, och sen vid tre-tiden kommer min bror hem med hans nya tjej!! :D *spännande* ;) haha, hoppas hon är trevlig! ;) men det lär hon va, jag menar, hon har hästar, pluggar till djurskötare, och gillar min bror, hah ;D så det blir skoj!
Sen på söndag blir det oxå jätteskoj (förhoppningsvis!), för då ska jag, elsa och ella jobba i kyrkan, på nån slags "familjefest" eller va det nu va ;P så ska vi typ servera och sånt dära! :)
och sen så hoppas jag iaf på att det blir ridning nån dag med för nu va det sjuuukt längesen! :(
så det blir nog en väldigt trevlig helg!
men vi hörs imån igen!
pussss :*
fick bli en liten bild av min fina lilla nathi<3

Kommentarer
Anonym säger:

Tack för att ni frågade om jag vill följa med..

2011-10-09 | 21:57:18
Bloggadress: http://dinallis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback