if you don't live for something, you will die for nothing.

Heyyy alla glada :D
nu har jag vart lite osocial här på bloggen, men har haft lite fullt upp ;)
för igår va det ju måndag, en riktigt bra måndag dessutom! började dagen med basket, vilket va helt okej, sen andra lektionen satt vi och knarkade godis och såg på dracula, haha ;) skitgött förutom att den va sjukt snuskig i en del scener...då va det lite pinsamt eftersom vi hade en ung kille (23 kanske?) som vikarie för tuva, som stod precis jämte mej xd han va dessutom rätt snygg, eller ah, skulle vart om han inte hade harry-potter-glasögon, hahah xD
men iaf! ;) sen så va det spanska, vikarie där med, lila tanten, usch! :S
aja! sen va det lunch, å sen bara lite matte och handledartid! :) så det va en chill skoldag!
sen när vi slutade åkte ju då jag och elsa in till a6 en sväng, åt som vanligt på donken, och bakom oss stod det två blattar (förlåt om nån tar illa upp, inte menat som nåt elakt!) och sa lite...udda saker och stod och petade mej på
axeln..? xD hahaha.
och tjaa, sen gick vi mest runt och kollade i lite random affärer och sen gick vi även till outlet a6, dock fanns det inte så jättemkt snyggt...
men sen vid fem gick vi t elsas mammas jobb och sen åkte vi hem!
och då gav jag hästarna mat, hahhaha åh gud ni skulle sett dom..! heeeelt dyngsura och skitiga (as-lerigt i hagen), haha, stackarna! :( ;) så gav dom lite extra hö sen ;)
hehe, men aah, det va la min gårdag det! :)
hahah, elsa å jag va helt enkelt tvungna att testa onepiece, å jaa..hot or not? ;) hm..själv skulle jag isf vilja ha en äkta, eller en ziperall, för dom här va inte mjuka.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback