go söndag ;)

Halluu alla! :D
Idag har man hunnit med ett x antal saker kan man säga, t.ex har jag hjälpt till på dop, fikat, gått långpromenad med syrran, fått en katt efter sig som följde med mig ända hem, fått gå tillbaka med katten dit den hörde hemma, hjälpt mamma med smulpajen, ätit mat, ramlat av en gunga när jag skulle ta en bild (HAHA), spelat piano, övat inför so-provet, gjort spanskaglosorna och sett på family guy med sis! :D
Jaa, det är i stort sett vad jag gjort idag! ;)
tycker jag varit väldigt duktig å hunnit med allting ^^
å så är jag stolt över att jag inte gjorde bort mej totalt när jag skulle ta upp kollekten på dopet, haha ;)
nejmen det har vart en riktigt go dag faktiskt! så som en söndag ska vara! :)
men imån är det skola igen, dock bara fyra dar eftersom vi får höstlov redan på fredag!! yeeey :D
så jag känner på mej att detta blir en rätt awesome vecka! ;)
men nu måste jag gå å ta kvällsmat, men hörs imån!
puss :*
haha denhär lille skiten va ju såklart TVUNGEN att kuta efter mig ända hem... x)
och här har vi bildbevis på att jag gav mig an det livsfarliga uppdraget att ta bild på mina ben/fötter samtidigt som jag gungade...och ja..ni hörde ju hur det gick... xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback