fortsättning.. ;)

haha, men det va en grymt galen och otroligt spontan liten utflykt och skitkul va det :D
haha, å sen fortsatte det roliga! ;) för sen hade vi hemkunskap, och då bakade vi baguetter! :)
och efter det hade vi en rätt slapp mattelektion, och till slut en grymt slapp svenskalektion (med pappa :s) där vi bara fotade med våra mobiler och hade lite finska-lektion, haha! x)
och sen slutade vi! :P
fast jag åkte då inte hem, för jag hade piano, fast sen va jag tvungen att gå vid tjugo i fyra, för sen skulle jag med kvart i-bussen in till stan! :)
för sen skulle jag nämligen iväg på nästa grej, nämligen shopping på a6 med syrran å mamma! :D
så tinna kom å mötte mej vid bussen, å sen gick vi å kollade lite på a6 :)
sen vid halv sex kom mamma, och då åt vi mat på majoren :P tog som vanligt pizza och taco-buffe ^^
och sen så köpte jag lite random behövliga grejer, och sen avslutade vi rundan med fika på espresso house, som vanligt ;)
så igår blev det två varm choklad! :D hehe ;)
men det va iaf en SJUKT rolig och händelserik tisdag, som jag sent kommer glömma, hahah ;)
yummie! :)
haha vårat stammis-ställe ;)
haha, såhär ser det ut på a6 halv åtta på kvällen ;)
rätt tomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback