1 dag kvar :D

hej igen haha ;)
okej, hinner inte berätta alls mkt om dagen, så tar det lite kort nu :P
men det har iaf vart en helt okej dag, inte lika kul som igår dock haha, men ändå hyfsad ;)
började med spanska, sen va det eget arbete, sen so där vi hade typ fn-bingo elr va fasen det nu hade, och jag vann en polkagris :D en stor asså! ;) dock blev jag lite besviken när jag märkte att typ hälften av klassen oxå fick.. :/ haha men jag va först iaf! ^^
haha, men ah!
sen va det svenska efter lunchen, då satt vi bara å spelade wordfeud igen för mer än hälften av klassen va på atlantis spa (:o) och gymmade med elevens val :P men det va asgött iaf :D
å sen så gick vi till ica och köpte yoghurt så vi inte skulle bli så trötta på den lååånga bildlektionen som vi har sist på onsdagar ^^ men den gick snabbt ändå, vi gipsade våra händer så det va skoj :)
men jaa, det va la det som hände i skolan typ, och sen så åkte jag hem, slappade lite, åt mat som syrran lagat, och sen så har vi bara myst nu under kvällen :)
haha å så har vi ju sett på bonde söker fru, och ni som kollar på det vet ju han gubben som ser ut som 60 typ fast
han är typ 50? x) tinna ba: oj, har han blod i pannan?! :o oj, nej det va visst en rynka.. xD hahahahah xd
aja, nu ska jag se hawaii five-0, sista programmet nu :(
jaja, men hörs på fredag!
puss :*
en sånhär världens-barn-polkagris vann man :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback