på tåget

Heejsan alla! :D just nu sitter man på tåget efter en rolig liten utflykt till Skövde ;) Började dagen med att först äta skitgod frukost, å sen så började jag hjälpa Johan med å packa ihop saker till Afghanistan och så hjälpte jag honom å laga å sy lite saker med ;) Sen så vid tolv eller nåt åkte vi till Elins esplanad, och köpte lite mat och grejer till kladdkaka och cupcakes! :) Å sen åkte vi hem, å så tänkte vi laga mat, men sen tyckte johan det skulle va roligare att äta ute ist, så då gick vi ut på stan och letade efter nånstans att äta, och nästan direkt så hittade vi en som Johan vart på förut :) Så då beställde jag ceasar-sallad, å den va la god :) Å sen efter vi ätit upp så gick vi hem igen, och så precis när jag skulle börja baka mina cupcakes, så kom jag på att vi glömt köpa muffinsformar, så då va det bara å springa till lagerhaus och köpa det ;) Å sen så kom jag iaf hem rätt snabbt, och sen stod jag la i typ 2-3 tim och bakade både cupcakes och kladdkaka (Johan Eskulle ha gäster ikväll) och dunkade hög musik hah ;) haha, å jaa, sen när jag va färdig så va det dags att packa väskan och sen gå till stationen :P Men även om vi inte hann med SUPERmycket så va det ändå lika kul att komma till Skövde, som vanligt :D Och nu har jag suttit å snackat skit med Elsa i typ 40 min, och nu är vi i bankeryd så är framme i jkpg om typ 5 min :P Men vi hörs hörrni, ha de! ;) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback