nöjd! :D

haha yepp, nu är jag nästan äckligt nöjd med mig själv kan jag säga haha ;)
inte nog med att det faktiskt gick rättså bra på pianot för en gångs skull, så har jag dessutom hunnit med att göra mat (nudelsoppa), hunnit kolla lite på tv, hunnit göra nästan hela matteläxan, hunnit lära mej spanskaglosorna OCH hunnit plugga på musik-läxan! :D asså gud, har nog aldrig vart såhär effektiv i hela mitt liv x) haha ;)
å vet ni vad?! nu hinner jag dessutom se på ett avsnitt GG! :D *happyface*
så nu kan jag inte sitta här och babbla, men hörs imån igen!
puss :*
juste, vi tvättade faktiskt inte alls på hkk:n, haha, vi bara gick igenom massa frågor och lärde oss att mangla och sen resten av lektionen så gjorde vi ägg och bacon-mackor! AAAASGOTT! :D min nya favorit, typ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback