mitt första porträtt, typ ;)

jao är då mitt typ första porträtt (tror jag), så den är la inte skiitsnygg å jag är INTE direkt världsbäst på å måla, haha, så ni får ha överseende med det nu när jag är så generös å låter er smygkika på mitt vackra porträtt ;) haha.
så ja-inte jäättebra, men det får la gå!
och juste, det är ju långt ifrån färdigt med ;)
jao såhär såg ögonen ut i början..
men sen valde jag att fylla i dom för att dom skulle se lite mer "levande" ut :)
dock vet jag inte om det va ett bra val..? vad tycker ni va snyggast, ljusa eller mörka ögon? :P
och sen kan jag ju oxå visa hur min första mun såg ut haha ;) ser la okej ut såhär men passade INTE in i hela ansiktet, så den suddade jag bort och ersatte med en annan som såg bättre ut :) är dock sjukt dålig på att göra munnar :/ är så himla svårt!
Jaja! Nu har ni fått er en liten titt, säg vad ni tycker ^^
Sen om den blir bra när den är klar så kan jag lägga ut en bild på det med om ni vill :]
Nu ska jag se på Pengarna på bordet! :D
C ya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback