igår.. ;)

igår hände det väl egentligen inte så mkt, iaf inte på dagen.. eller jo förresten, haha, jag körde ju för fasen traktor ;D hahah, skitkul jue :D¨
haha nejmen pappa å jag hämtade massa brädor från mina kusiner, och då fick vi låna en av deras traktorer, och sen så typ fyllde vi på med grus i gropar på vår väg, haha intressant..
haha nejmen då fick jag iaf köra den (okej, styra mest men.. xd) å det va coolt, haha ;)
så tog massa bilder oxå xd
men ah, det va la det vi gjorde på dagen, å sen åt vi supergod middag tsm med min systers två kompisar från norge,
å så åt vi efterrätt med hehe ^^
jaja, sen så vid sju, så åkte vi ner till mina kusiner :) å där fick vi jättegoda mackor, å sen satt vi å babblade å kollade på tv, precis som vanligt ;) å sen vid typ nio, stack jag, mina kusiner å gabriel (min kusins pv) till kyrkogården bara för att kolla på alla ljusen vid gravarna, så himla häftigt! :) allahelgona, ni vet ;) jao, å sen åkte vi tbx, å sen så vid typ halv elva fick vi morotskaka, min favorit :D
å sen va vi la där till halv tolv eller nåt :P
hahah som sagt, tog lite bilder under dagen... x)
haha först satt jag lite på flaket hehe..
haha å sen satte jag mej i traktorn ;)
haha som TUR VAR fanns det även spegel i traktorn (a) x)
YEAH! (Y)
å så försökte jag ta en bild på kyrkogården med, men det gick inte så bra ehhehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback