I väntan på hkk:n

Hejsannn alla! :D
Just nu sitter man och käkar gifflar i väntan på hemkunskapen (Y)
Dock kommer vi nog dö av tristess eftersom vi bara ska tvätta :s
Men men! (ja jag vet att jag missbrukar det uttrycket xd)
Det har iaf vart en rätt go tisdag hittills, började med helt okej so, där vi hade Angelina som vikarie, gött :D
Sen så har vi bara haft fysik med, å då gjorde vi bara ett litet experiment typ ;)

Sen har vi två lektioner till och går till tre, å sen ska jag spela piano, å sen hem och göra läxor och sen se massa gossip girl ihhhh :D har inte sett det på aslänge eftersom jag sett alla avsnitten som jag hade då, men nu är jag överlycklig eftersom Jill hade med sig sin dator, så då kunde hon tanka över säsong 3-4 till mej :D :D hon är bäst!
Så nu kan det bli så att jag inte kommer hinna blogga så mkt eftersom jag nu kommer sitta å glo sönder GG hah ;)
Jaja nu ska jag sluta babbla, men hörs senare elr nåt! :)
Puss :*



Bjuder på en snygg bild på mej och snygg-Frida med ;) hah :p


Kommentarer
Frida säger:

Fin-Frida till höööger ja! ;)

Titta lite till hööger Frida!(Haha, va tvungen! xD)

<33

2011-11-22 | 17:17:11
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback