i sängen haha ;)

Halloj alla! :) Har haft rätt fullt upp idag så har inte hunnit blogga...men får bli en liten mobilblogg nu ist ;) Men det har varit en helt okej första dag i skolan, å det har varken varit särskilt jobbigt eller så spännande, så vet inte om det är så intressant för er haha men jaja ;) Började dagen med idrott, as usual ;) vi hade volleyboll, vilket brukar va en favorit, men idag va det skittråkigt verkligen -.- inga gympakläder heller...men jaja ;) sen va det iaf engelskadiagnos, å det gick la bra, tror jag :] Sen va de spanska, sen lunch, sen lite smårolig matte, då pappa fick lite damp på mej för jag höll på med mobilen, HAHA, å sen fick jag även tbx mina spårlöst försvunna gympakläder haha ;) Å sen tillslut hade vi slapp handledartid ^^ å sen vart det hem, å när man kom hem fick man nybakade tekakor, GÖTT!;) å sen tänkte tinna å jag ut å rida en sväng, men det gick inte idag för de blev skodda då..så får ta de en annan dag ist :) så då gjorde jag matteläxan å pianoläxan, å sen senare gjorde vi varm choklad m vispgrädde å såg på family guy, så jäkla gött!! (Y) å nu på kvällen har jag typ bara sett på waterwörld och 2 1/2 men, haha! ;) Men nu måste jag sova, blev riktigt dåligt med det förra natten, sov typ 2-3 Tim.. :s (haha sorry lollo å Frida xd) Så vi hörs imån! :) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback