glaad :D

Tjenaa! :D
hinner bara uppdatera lite snabbt, sen blire GG :D
men tänkte bara säga att dagens ridpass var helt underbart, och att jag älskar min lille tabris! såå jävla duktig va han idag! :'D
vi red barbacka, som förra gången, och övade på framdelsvändningar, och det gick skiitbra verkligen!! :D
och sen så blev jag så himla glad i slutet, då jag verkligen satt och försökte gunga med i galoppen (inte så lätt på honom), och till slut kändes det typ som vi flög fram, haha ^^
nejmen askul va det iaf, och klart en av mina bästa ridlektioner! :D
och nu ska jag kolla lite bloggar och sen blire GG, som sagt! <3
men hörs imån!
pusss :*
okej, vet att jag överanvänder denna bilden.. men så fin ju! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback