fått lite motion idag ;D

Hejsansvejsan alla! :D
allt bra med er denna lördagskväll? ;)
själv är det finfint! :)
sitter här med en fet godispåse och kollar massa bloggar (Y)
har haft en riktigt go dag, som bestått av lite gymmande, basketspelande och fotbollsspelande med min bror, kusin och pappa, på prolympia! :D
skulle ju då spelat badminton, men det va så lågt i tak där så det gick inte, så då hittade vi på massa andra roliga saker ist! ;)
så först så va vi typ lite på deras lilla gym, en stund, och sen så körde vi basket (21:an), och sen så tröttnade jag på det och tog fram en trampolin och tjockmatta ist och gjorde lite volter ^^
och sen till slut körde vi fotboll, och höll på att svettas ihjäl för jag sprang som en idiot, upp och ner, ner och upp för planen x) men så gjorde jag typ 4 mål med, mot 3 vuxna! *stolt* ;) haha! nä men det va skitkul iaf :)
och sen så dushade vi och bytte om, å sen va det dags att åka till stationen med brorsan, och sen säga hejdå till honom.. han åker ju imån :S så det va ju lite sorgligt.. MEEN, så kommer han faktiskt hem ett par veckor i januari, så det är inte så länge iaf! :)
men jaa, sen så åkte vi till willys, handlade massa mat & stuffs, och sen åkte vi hem och åt mat! :)
så det är la hur min dag sett ut i stort sett! :P
men nu ska jag nog kolla vidare på alla bloggar, läser ju typ 20 st så.. ;)
men hörs senare, i think!
puss :*
lite bilder från idag :)
stannade till vid vista kulle en sväng innan vi åkte t prolympia ;)
hah suddig bild men ah..
:)
haha, johan försökte ta lite bilder när jag gjorde volter men ah.. gick ju sådär, ser ut som ett spöke x)
haha! xd

Kommentarer
sara säger:

åh tack!! :)

2011-11-26 | 21:29:03
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback