det får la gå som det går..

Hallå alla ;)
får bli en kort liten uppdatering här nu då ;)
dagen har gått hittills åt att endast sova, spela wordfeud, städat färdigt rummet, röjt bort gamla saker och fräschat upp min nedklottrade dörr ^^
är mkt nöjd med mitt arbete å¨nu känns mitt rum nyare, på nåt vis ;)
dessutom har jag övat på dressyrprogrammet, dock är jag helt säker på att jag kommer få en blackout mitt i allt å glömma ändå.. xd
jaja, det får la gå som det går! ;)
crut är iaf duktig på dressyr, kan bara bli lite problem i galoppen..menmen, ingen tävling eller så ju så det är ingen fara :P
men nu måste jag gå å byta om!
men hörs senare/imån! :)
puss :*
haha bjuder på bilden x)

Kommentarer
Frida! ;) säger:

Hej din söta människa! ;)

PS: Din blogg är jättebra och interessant (stavning)!! ;) <33

2011-11-04 | 18:28:30
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback