börjar känna mej sjuk :(

Hallojsan alla :)
känner mej just nu inte jättetaggad på att blogga, börjar nämligen känna mej sjuk..är blek, kall och har ont i halsen, så får se om det blir nån skola för mig imån faktiskt..dock har vi passande nog studiedag på tisdag :) men då vill man ju egentligen va med kompisar..men jaja, får se!
tänkte iaf berätta lite om helgen, som för övrigt vart grym! :)
igår så spenderade jag ungefär halva dagen åt att sitta och måla på vår bild-läxa! :) rätt kul faktiskt! har inte målat här hemma på år typ (innan gjorde jag det jämt typ), så det va skoj! :)
haha dock är jag knappt halvvägs, å ändå satt jag typ 4 timmar med den igår?! :o haha jaja..bilder kommer, tror jag :P
sen så åkte jag å syrran även till krysset en sväng och lånade en film och köpte chips, nötter och digestive-choklad till kvällen, då vi skulle ha spakväll med vår fina kusin lisa! :)
så sen vid sju eller nåt gjorde vi iordning i badrummet och bastun, å tände ljus och sånt, å sen gjorde vi även scones-deg som vi skulle ha till senare på kvällen! :P
å sen vid åtta kom lisen, å så satte vi igång vår lilla spakväll ;)
vi satte på oss ansiktsmasker, tog inpackning i håret, och satte oss i bastun och satt väl där nån timma och satt och flummade och pratade om helt sjuka saker och typ skrattade ihjäl oss x'd allt från gamlingar som kissade i andra gamlingars glas, och om hur sjukt det är hur många människor som sett en naken egentligen xd haha x)
å sen efter en stund så gick vi upp, klädde på oss och sen gick vi ner och åt scones, bullar och pepparkakor och drack te, asmysigt!
å sen vid typ halv tio gick vi upp med allt snacks och satte på filmen! den va asbra verkligen, en skitgo romantisk (komedi?) film som hette Something Borrowed!
å tjaa..sen när filmen va slut å vi hade tjötat lite mer så åkte lisen hem!
men det va verkligen en aasmysig kväll! :D<3
lite bilder ;)
mysigt med ljus!
bastun! :D
haha så fin man va med chokladmask då x)
mys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback