borde nog satsa på en karriär som försäljare.. ;)

Heej! :)
haha, ja, kanske jag borde satsa på det..? ;)
haha, nejmen idag tyckte jag att jag var mycket duktig som gav mig ut i regnet och blåsten, bara för att sälja några jä*la julkalendrar och lotter! men, som tur var, så behövde jag endast gå till två hus för att bli av med allt, haha ;D
för när jag knackade på hos min moster och morbror, så satt dom och min kusin och hans flickvän och lilla tyra där och fikade, så då va jag ju tvungen att stanna en stund å se på den söta lilla saken och fika lite ;)
och sen, snälla som dom är, så köpte dom 3 julkalendrar + 5 lotter, och sen hade jag bara 5 lotter kvar att sälja, och det köpte ett snällt par som bor i byn, så det gick ju smidigt iaf! :)
och sen gick jag hem, tog ut moppen lite bara för att, å så körde jag lite hehe ;)
och sen så åt jag snabbt lite mat, och sen kom ella och hämtade upp mej, och sen åkte vi till församlingshemmet! :P
och där tillbringade vi 4 timmar, fast det gick rätt snabbt eftersom man hade bra sällskap hah, och sen så satt vi (ella, elsa och jag) och gjorde massa fina små present-askar (okej, jag orkade bara göra en, haha) och sen så gjorde vi lite annat med, t.ex flummade med killarna x) och tog kort på elsa! haha, stackarn, hon ska ju va lucia, så därför va hon tvungen att stå på en liten "scen" i församlingshemmet, med typ 5 strålkastare och typ 15 personer som sitter och glor på henne samtidigt som hon försökte se normal ut när hon blev fotad xd
haha ;)
jaja, sen vid sju va vi iaf färdiga, så sen åkte vi hem och nu så har jag typ bara suttit här ^^
så det är la hur min dag sett ut!
men nu ska jag.. -ja, jag tror ni vet vad jag tänker säga- se på GG, precis som vanligt! ;D
så vi hörs!
puss :*
kolla vad fina dom blev!! :D fast vi la till lite saker sen i slutet, t.ex bytte jag ut min rosett på mitt paket (det stora), och sen satte vi på pappers-snöflingor på några paket med ;) haha, om ni ville veta.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback