11.11.11

Hallååå alla! :)
Just nu sitter man här framför datan med en nybakad (nästan) pepparkaka i handen! :D
haha känner dock att vi är lite onormala som börjat baka pepparkakor fast det fortfarande blommar blommor ute typ..?! :o haha skumt..haha nejmen vi skulle inte gjort det förrens i december, om det inte skulle vart för att både johan och stina åker ut i världen nu i slutet av månaden.. så vi har tjuvstartat lite hehe ;)
men nog om det!
tänkte bara skriva lite om igår och idag :) har väl inte hänt JÄTTEMKT intressant dessa dagar, men igår va iaf en väldigt chill dag i skolan, och inget särskilt hände, vad jag kommer ihåg :P jo, hade mattediagnos å fick 21/22, så jag är nöjd! så får hoppas det går lika bra på provet nästa vecka! :)
(hehe fördelen med att ha sin pappa i matte är att man får reda på resultatet på proven/testen först ^^)
hehe men ah, det va la det som hände typ ;)
å sen drog jag ju till stallet as usual, och denna gång fick jag tabris älskling igen!<3
dock blev jag lite skraj när dom sa att vi skulle hoppa studs, för förra gången vi gjorde det föll jag av och dessutom är tabris lite knepig å hoppa med, så man kan säga att jag va lite..öhm, ängslig innan vi började xd men sen när vi värmde upp kändes han bra, lite slö kanske, men sen när vi började hoppa det första hindret blev han bättre, och sen när vi hoppade studs'en (haha) så gick det faktiskt jättebra, så är jättenöjd med gårdagens lektion! :D och tabris va så duktig så<3
å sen åkte jag hem, blev serverad hemmagjord pizza så fort man kom hem (Y), och sen hade vi mys framför robinson-finalen! :) dock är jag deprimerad nu att det är över, det är trots allt mitt favoritprogram :( jaja, det kommer snart igen!
så söt!
å så ett litet bildbevis på att vi redan börjat jul-baka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback