vad ska man önska sej?!

Hej alla!
Ja, som rubriken säger: vad f*n ska man önska sej av brorsan och hans flickvän?! :S asså jag tror det lutar åt att det blir ett presentkort från åhlens, för jag inte kom på nåt bättre...men va kul det blir för mej sen på julafton, kommer typ få ETT paket och ett presentkort :( alla andra kommer säkert få typ 10 paket med massa roligt i, som jag fick förra året :( jaja, det är mitt eget val att välja en svindyr äkta onepiece så jag inte får nåt mer, typ ;)
fast, jag får ju trysil-resan med, och den kostar ju några tusen, + att jag fyller år om exakt 2 månader! :D så det kommer nog gå snabbt! ;) och så ska jag ju till frisören efter nyår och slinga mitt hår med, iiih! :D hoppas det blir såna slingor som jag har på sommaren, för älskar mitt hår då! :D dock HATAR jag det på vintern -.-
ska se om jag hittar nån bild med mitt (rätt) ljusa sommarhår!
jaja, nu ska jag nog duscha, sen får jag se vad vi hittar på tills jag ska till konfan.. :)
hörs senare/imån hörrni!
pusss :*
denhär bilden tog jag precis när vi börjat skolan efter sommarlovet, och exakt såna slingor jag har där uppe på hjässan vill jag ha nu med ! så får la ta med mig mobilen och visa frisören sen haha ;)
och typ så med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback