otur och beslutsångest? japp!

Hali hallå alla! :)
allt bra med er en fredagskväll som denna? :P
själv är det bra, har varit en bra fredag, dock är jag lite bekymrad just nu och har en sjuk beslutsångest :/
för det är nämligen så, att inte nog med att jag kanske riskerar att inte få hem min onepiece från piece of norway, utan nu så kan man inte få hem den före tidigast 3e januari, och så länge vill jag INTE vänta!!
så nu har jag kollat överallt efter en svart, vanlig onepiece, och det tog ÅR innan jag hittade en, på nellys.com.
och vad händer sen när man ska kolla om det går att betala? jo då står det att varan är slut och inte finns mer..! GREAT! :D nooooot :( så då blev jag riktigt pissed off.. för den på ziperall är oxå slut, och den äkta kostar 1.300 kr eller nåt så den lär jag ju inte få.. :( så nu har jag typ bara två val: antingen en grå äkta onepiece som det står onepiece på, eller en helt vanlig grå från sportamore.se (billigare!)
å dessutom ville jag ju inte ens ha en grå från början :( så nu har jag bara grå och välja mellan typ.. men jaja, bättre än inget i guess...så jag får se..
jaja! slutpratat om det!
men somsagt har detta vart en riktigt go fredag med mkt flumm! :D
tar det i nästa inlägg för det blir så långt annars..
men ah, lutar väl åt att det blir en sånhär dårå after all.. inte direkt min dröm-onepiece menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback