(mobil) bilder från helgen!

Jao, tänkte då ladda upp några små mobilbilder från helgen nu dårå ;)
och sen kan jag ju även tillägga att jag är ju då så tråkig att jag bara tar bilder med mobilen, inget annat typ, och sen att dom blir så små beror på att det just är mobilbilder.. om nån undrar ;)
haha suddig som f-n men söt är sixten, elsas hund, iaf! :)
och här har vi då våra förtjusande små choklad och marshmallows-fudgear (haha, hur böjer man ordet fudge?! xd) haha ;) erkänn söta?! :D
var ligger landet där man böjer bananerna? ja inte vet jag, men denna bananen har inte vart i det landet och hälsat på iaf xd

Kommentarer
Jorunn säger:

sv: nej tyvärr.. finns ridbana men det hjälper ju inte så mycket på vintern :/

2011-12-05 | 20:35:40
Bloggadress: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback