@ karlskrona

Tjaa alla! :) Sitter just nu i min brors lägenhet i Karlskrona medans dom andra sover :) Har haft en riktigt soft dag ^^ Började med att jag vaknade, åt frukost, gjorde iordning mej, och sen satte jag på.mig min onepiece och sen vid tolv bar det av mot Karlskrona dårå! :) Resan gick faktiskt sjukt snabbt och smidigt, hade inte tråkigt en enda stund typ! :) Kan bero på att jag typ messade med mina fina vänner och lyssnade på musik hela vägen typ (y) Å sen efter ca 4 tim va vi framme! :P Å när vi kom fram så va inte min bror och hans flickvän här än, så då gick jag på stan en timma typ! Letade efter nåt att ha på mig på nyår, men hittade inte så mkt..så blir en till shoppingrunda imån! :) Men jaa..sen kom jill och gustav dårå, och sen va vi lite i lägenheten en stund, och sen gick jag, mamma och pappa till Waynes coffee, och åt typ middag/kvällsmat! :) asmysigt verkligen å sitta där inne medans det typ är storm ute ^^ sen va ju inte maten fel heller, tog köttfärspaj och varm choklad :D Å sen satt vi där nån timma å måste tidningar (veckorevyn ifall ni ville veta x)) och sen vid typ nio gick vi till Ica och köpte lite frukost till imån, och sen fick jag även lite godis och en frida-tidning :D Å sen dess har vi bara chillat här i lgnheten! :) Men nu är klockan mkt, måste upp typ sju imån för vi ska börja med flytten då! Men vi hörs imån eller nåt! Puss :* Ps.,Mobilblogg...

Kommentarer
Sandra SG säger:

hej önskar dig en bra kväll! :)

2011-12-30 | 21:04:15
Bloggadress: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback