imån kommer min onepiece :D

Helluu alla glada :D
nu är jag glad iaf, fick nyss ett sms som meddelade att mitt paket från nellys.com kommer i brevlådan imån :D :D dock får jag ju såklart inte öppna det förrens julafton, men ändå! :D
hehe, men jaja!
dagen har iaf vart den slappaste på LÄNGE xD hahah, har bara sett på film, spelat lite pingis/flummat på idrotten, lyssnat på pappa som babblade längre än vanligt om sina släktingar, om hans mellannamn och gud vet vad xd stackars min klass säger jag bara! xd haha, jaja, hann bara göra typ 3 tal, så det va ju gött iaf ;)
å sen sist hade vi handledartid då jag och elsa endast satt i ett grupprum och pratade och lyssnade på julmusik! (y) rätt najs ;)
och sen va det hem, åt lite, och sen har jag bara slappat framför tv'n, gjort varm choklad och sovit! så sjukt göttttt :D å nu har jag mailat med syster och kollat massa bloggar, och nu ska jag se på Pengarna på bordet! :P
så vi hörs senare/imån as usual ;)
puss :*
visar en bild jag tog när jag gick hem idag! :D haha, hoppas öa och gränna-borna ser dethär, där är det nämligen ingen snö alls, och här är det skitmkt typ x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback