idag + planerna för veckan!

Hej igen ;) Jao, tänkte bara berätta lite om dagen och om planerna för veckan! Denna söndag har varit slapp och rätt go! :p sov typ rätt länge, och sen har jag inte gjort så.mkt förutom typ vart hos hästarna en sväng (har inte hunnit se dom på flera veckor typ!), och sen har jag sett massa GG-avsnitt och sen har jag även gjort ett eget litet julgodis: chokladdoppade cashewnötter! :D asgött! Å ah.. Sen har jag inte gjort så mkt mer.. ;) Men imån blire skoj!! Först skola (tråkigt), men sen in till stan med Elsa å göra en liten hemlig sak hehe ;) å sen ska vi nog julshoppa lite med :) Å sen på tisdag blire plugg, sen på onsdag först skola, sen åka å julshoppa med mami!! :D Å sen på torsdag ridning för första gången på TVÅ veckor (:o), å sen på fredag bara chilla i think.. :P Och sen på tisdag sätts betygen med :S usch.. Jaja! Nu måste jag sova! Hörs imån eller nåt, puss :* Ps. Mobilinlägg..

Kommentarer
Jorunn säger:

sv: det var julfest på stallet och jag skulle galoppera in i ridhuset på en 5-årig häst med flagga och rosett. Hon började bocka, och sen när hörnet kom så hade jag ingen balans kvar så då flög jag :(

2011-12-12 | 08:09:13
Bloggadress: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback