dagen forsatte bra iaf...

Jao, sen efter min lilla dramatiska händelse, så fortsatte dagen bra iaf! :)
Jag kom hem, åt lite och slappade mest :P sen vid typ halv två åkte jag, mamma och pappa ut till skogen, och letade gran. Hittade dock ingen just då, för vi hade lite bråttom för jag skulle till stallet sen :)
så vi åkte hem, utan gran, (dock hittade pappa en i morse) och sen stack jag till stallet dårå :P
fick snuitje som förra gången, och vi gjorde ungefär samma saker som förra gången :) och denna gången gick det såå mkt bättre! så himla bra att man får ha hästen två ggr så man får en chans att "lära känna den" eller va man ska säga :)
för denna gången så lyssnade han mkt bättre, och visst, va lite krångligt ibland i galoppen och på volterna och så, och vi är inte världens bästa team han och jag, men i det stora hela gick det jättebra!
så det va jättekul faktiskt! :)
och sen va det hästkunskap, sen flummade jag lite med dom andra, och sen åkte jag hem, och sen så kollade jag ttyp lite på tv, och slog in massa julklappar och så! :)
hahahahhaha skit i mej xd xd xd ful som fan, osminkad och allt, men bjudeeeeerr! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback