blev en sväng till stan idag! :)

Hej på er :D
Sitter just nu i min UR-MYSIGA onepiece och kollar bloggar :) (Y)
Dagen har vart riktigt najs, och inte direkt som jag trodde den skulle bli!
För mamma kom in nångång vid elva-tiden och sa att hon tyckte vi kunde åka in till stan en sväng för det va så trist väder, och då smsade jag ella och frågade om hon ville hänga med (för vi hade tänkt shoppat nån dag i veckan), men då kunde hon inte, så då frågade jag elsa ist! :)
och hon kunde, så då åkte vi in till a6 vid typ halv ett, och sen va vi där till typ sex! :) så vi va där ett tag ;)
men det va riktigt gött! dock va det helt sjuuuukt mkt människor, så de första timmarna kunde man knappt gå inne i butikerna, så då gick vi och kollade lite sportkläder och så på stadium (där det inte va så mkt folk), och sen fikade vi länge med :P
men sen så försvann lite folk, och sen gick vi runt och kollade mest :)
å jaa, sen efter några timmar gick vi till dragonen och delade på en pizza å snackade å så ^^
å sen gick vi vidare och kunde inte bestämma oss för vad vi skulle köpa, funderade på att köpa lösnaglar till nyår, men tillslut tänkte vi att det va så sjukt dyrt för några naglar, så till sist köpte vi lite andra saker ist!
Jag köpte en eyeliner och 2 baslinnen från h&m :)
så är hyfsat nöjd med mina inköp!
Sen har jag typ bara slappat sen jag kom hem :)
sen blir det gossip girl, heheheheh :D
men hörs later on!
pusss :*
fick bli en liten bild på min söta katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback