awesome helg!

Hallååå alla! :D
yepp, like i said i torsdags, så har denna helgen varit GRYM! :D
eftersom det vart FF hela helgen, så har jag ju då inte sovit hemma (vem vill och vågar det liksom?!), så i fredags sov jag ju då över hos elsa! :)
det va mys, vi umgicks med hennes söta lillkusin erik, bakade mintkladdkaka, sov i drängstugan och bakade marschmallows-fudge! :D
hahaha, det som va lite kul på kvällen va att efter vi sett på idol, så tänkte vi va lite barnsliga och sätta på Barbie-filmen, hahah, så sagt och gjort... och sen efter typ en knapp halvtimme, så hade både jag och elsa somnat för den va så JÄ*LA tråkig xd haha, vi trodde åtminstone vi skulle kunna sitta och garva åt den, men näpp, inte ens det.. xd
hahah, och sen så typ sov vi ända till halv fyra eller nåt, och sen vaknade vi båda två, till ljudet av barbie-filmens soundtrack, typ haha x) och sen så kunde vi inte somna om, så då va vi uppe nån timma typ, och sen så vid typ halv fem gick vi upp och la oss i sängarna, hah x)
jao, och sen gick typ resten av dan åt till våra utsökta marshmallows-fudje som vi satte smält choklad och stössel över hah ;)
och sen vid halv fyra kom min kusin lisa och hämtade upp mej, och sen drog vi in till stan, hämtade upp min andra kusin linda, och sen åkte vi till ett mysigt kafe som ligger bredvid bion! :)
och där satt vi nån timma och babblade och åt sjuukt god blåbärspaj och varm choklad!
och sen vid halv ses typ, gick vi då in till bion, köpte lite godis, och sen så började då filmen.
och jag kan bara beskriva filmen med ett ord: A.W.E.S.O.M.E!!!!!! :D asså guuuud va bra den va!!!
trodde absolut inte den skulle va så bra, med tanke på att några sagt att den typ va rätt dålig och det inte hände så mkt, men dom har helt fel! det hände saker precis hela tiden, och mitt hjärta bankade assnabbt hela tiden och den va så sjukt bra gjord och dom hade verkligen fått med allt! :D asså shiit va grym den va! lätt den bästa film jag sett på bio iaf! (förutom the holiday..) så rekommenderar breaking dawn STARKT! :D dock vet jag ej hur jag ska klara mej ett helt år i väntan på den part 2 :( buhu..
jaja, nog om detta! ;)
sen efter filmen va slut, så åkte vi hem, och sen chillade vi resten av kvällen :P
jag och min ena kusin satt ända till midnatt och kollade på roliga och söta youtubeklipp, och sen kom hon även in till mig när vi skulle sova, för hon tyckte det va så läskigt i hennes rum, haha! ;) (hon är 22 år..xd)
så då låg vi och pratade aslänge, och sen tillslut somnade vi och sov som små grisar, haha! ;)
och sen va jag hos dom ända till typ två idag, och sen efter maten gick jag hem, gjorde mig iordning, och sen vid tre åkte vi till kyrkan och jobbade där till sju, precis som förra helgen! :P
fast det är ju mest roligt, vi pysslar ju ändå bara ;)
och sen när jag kom hem fick jag en frida-tidning + en dumle-påse och skumtomtar av mamma och pappa! :D inte helt fel! ^^
hehe, men nu måste jag sluta, men vi hörs imån hörrni!
puss :*
sorry för uuuurlångt inlägg, igen xd
tog en random mobilbild bara, men visar bilder från helgen imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback