sjukt bra film!

Just det, är bara tvungen att tipsa om en sjukt bra film jag såg typ sista timmen av nu ikväll, den hette "Den perfekta stormen", och va helt grym!! Asså brukar inte gilla thriller/action å så, men denna va så bra för den va så jä*la välgjord!! :o satt typ som på nålar tills den slutade å bara satt stirrade för den va så jäkla häftig! Såg somsagt inte hela, men det jag såg va helt awesome! Orkar ej gå in på handlingen å så men om ni är intresserade så kan ni ju googla ;) Aja, sjukt sevärd film enligt mej! :P (kan oxå ha att göra med att jag älskar den regissören som gjort filmen, han har nämligen gjort filmen "Poseidon", å va jag minns va den oxå grym!) Imån berättar jag om bio-filmen vi såg idag ;) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback