rolig måndag :D

Hej alla! :D
Idag har vart en sjukt bra och framförallt rolig och flummig måndag ;D
Har haft helt vanliga, inte så jobbiga lektioner och vi har flummat på de mesta, men allra mest på idrotten, HAHAH, fyf**n va vi va galna, jag och elsa, typ skrek, tjoade, sjöng och jag vet inte vad x'D
hahah, sorry ni som va med om det...skrämde väl antagligen skiten ur er genom att få er att tro att vi va höga eller nåt.. :$
Haha! ;)
Iaf så va det då en rolig å bra dag i skolan och sen efter skolan drog ju jag och elsa in till a6 å letade efter kalendrar och presenter till linnea och köpte tights! :) och åt på donken med, ofc ;)
Dock såg vi inte Kenza eftersom det va så sjukt mycket folk som stod i värsta långa kön, men jaja, så är det!
Men iaf hade vi det skoj, och sen åkte vi med elsas föräldrar hem och sen så gav jag ju hästarna mat (nu fanns det både havre och nyhämtat hö! :p), och sen satte jag mej vid dammen och funderade lite.. ;) älskar att sitta där och kasta stenar i vattnet.. :)
Och sen iaf har jag nu ikväll sett både halv åtta hos mej (det absolut bästa och roligaste programmet ever!) och robinson! :D
dock SÖG det första avsnittet av robinson, alla va så jä*la tråkiga och bitchiga! :o eller va säger ni??
Hoppas det blir bättre sen när killarna kommer..!
Hehe, men ah, nu ska jag som vanligt äta kvällsmat/dricka te ^^
Hörs imån!
Puss :*
gahh, stör mej på att alla mina bilder från mobilen blir så jäkla små! -.-
ahja, här får ni en minibild på dammen iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback