gårdagen! :D

Tänkte ju då, som jag sa, berätta lite om gårdagen med tjejerna :)

Först åkte vi iväg med bussen kl 12:33 in till stan dårå ^^ haha, sen, smart som jag är höhö, så kom jag ju på att bussen inte åker förbi vätterstranden, å då så orkade vi inte åka/gå dit, så vi spenderade hela tiden i stan ist ;) men det va ju lika bra det! ;) dock så blev jag så sjukt arg på mej själv sen när vi hade ätit, för då hade jag redan kollat ut massa saker i olika affärer som jag tänkte köpa, men sen när vi kom tillbaka, så va allt stängt :@ asså åh, klockan va kvart över fyra å de stängde fyra för att det va lördag å det hade jag helt glömt -.- men jaja, mamma å jag ska in nästa helg å köpa grejerna då ist :D

men iaf, så gick vi ju då först nån timma på stan, å sen blev vi lite fikasugna, så då gick vi till vårat kafe som ligger i sesamgallerian :D haha, är typ stammisar där nu ;) haha nej men dom är så snälla å billiga å har såå goda saker, igår köpte vi en varm choklad å en vaniljlatte å delade på, för 60 kr bara, med tanke på att vi fick både grädde och chokladsås på chokladen ;D hehe ^^ nä men älskar det kafeet! :D

Aja, sen så gick vi lite till på stan, eller nej förresten, efter det satte vi oss på en bänk å så letade vi på min mobil efter pizzerior och efter en stund så bestämde vi oss för en som låg rätt nära, haha det måste sett rätt roligt ut när tre tjejer går och har som en gps i handen å går å letar efter en pizzeria xd

haha, men sen så hittade vi den, å sen satt vi där nån timma typ å åt å pratade :)

å sen efter det, så gick vi typ till väster lite å där va ju allt stängt oxå, så då gick vi bort till vår favvoplats, piren å satt där å hängde ett tag ^^

å sen efter det så gick vi till bion, köpte den vanliga block buster-menyn + bilar å sen vid sex typ började filmen :)

å tja...den började ju inte sådär jättebra hahah, går inte in på detaljerna men.. ah xd men sen så blev den bättre å framförallt roligare, så den va helt okej ändå ;) dock inte den bästa vi sett direkt, hade ju hört massa bra om den men va väl därför man blev lite besviken antar jag..men får väl typ 3/5 av mej eller nåt ^^ bridesmaids, hette den ju btw ;)

tjaa, å sen efter filmen så gick vi ner till resecentrum å sen efter nån halvtimma kom bussen och sen åkte vi hem! :P hade såklart kul på bussen som vanligt x) dock inte lika kul som förra gången, hahahha, inget slår den bussresan xd

Haha, nejmen vi hade iaf skitroligt precis som vanligt :D (även om lollo inte var med..)

Nu ska jag äta kvällsmat å välja kläder tills imån!

Pusshej å tack för detta underbara sommarlovet!<3


Kommentarer
Johanna säger:

Hey!



Vill bara tipsa om min blogg, hjälp mig samla kommentarer så har ni läsare möjlighet att vinna underbara priser!



Kram Johanna

2011-08-21 | 23:24:41
Bloggadress: http://fashionandhome.blogg.se/
Matilda säger:

GISSA VAD JAG O LASSE HAR GJORT, RÄTT SVAR FÅR LÄNKNING



http://larsmohammed.blogg.se/2011/august/vad-tror-ni.html#comment

2011-08-21 | 23:25:03
Bloggadress: http://larsmohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback