Fika, minigolf och lite blommor ;)

Halluu alla :D
Idag har vart en sjukt skoj dag! :D
Började dagen med att se lite på sommarlovsmorgon, HAHA, barnsligt, i know xd men det är mest för man ska vakna upp lite på morgonen å vi har typ 5 kanaler på vår tv -.-
haha, men iaf! sen åt tinna, johan å jag frukost, å sen chillade vi nån timma, och sen åkte vi ner till min kusin och så fikade vi med henne och hennes pojkvän, myys :D
och sen efter nån timma, så drog vi ner till röttle å mötte upp johan som hade sprungit (!) ner dit, å så badade johan å stina sen med :o
å när dom badat klart, så drog vi iväg mot gränna, å sen åt vi lite på torggrillen, och sen åkte vi ner till hamnen och spelade minigolf :D haha, hatar verkligen den banan, för får ALLTID så jä*la dåliga poäng där, men det va skitkul ändå ;D å sen kollade vi runt lite efter presenter till johans kompis, å sen åkte vi hem och gjorde mat :)
sen nu ikväll har jag väl checkat massa bloggar å så har jag experimenterat lite med pappas kamera :D
är amatör så blev inte alls så jättebra bilder, menmen, får bara fortsätta öva ^^
men tänkte ändå visa ett par av dom jag tog :P
Jaja, nu blir det varma mackor och sällskapsspel med kusinerna :D
puss :*

Kommentarer
frida :) säger:

fina bilder ju! ;) <33

2011-08-11 | 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback