dåålig uppdatering..

Hej alla!! :D Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen under dagen, men är rädd för att det typ kommer bli så på torsdagar, eftersom jag rider då.. Men ahja, en dag i veckan får ni allt klara er utan mej å mitt babbel.. ^^ Haha nejmen ;) Men iaf så har det vart en kort (slutade halv två) och helt okej dag! Hinner inte skriva om den nu för nu måste jag sova, men jag får se om jag hinner skriva nåt inlägg imån, ska nämligen sova över med Elsa bästis :D Å vi ska ha asskoj å gosa med hennes nya kattunge å sen busa med sixten (elsas hund) åxå såklart ;D Å sen på lördag ska det bli asfint å varmt så då kanske vi åker å badar eller nåt å sen på söndag så blir det stan å shopping med mami! :) å så mellan alltihopa ska jag rida..! Hur f*n ska jag hinna allt?! Haha aja, kul med mkt på gång iaf! :D Godnatt alla! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback