återigen: lång men chill dag! ^^

Halloj alla :D
Idag har vart ungefär som igår: lång men slapp :D det gillas starkt! (Y)
Har typ inte gjort något jobbigt, våra enda lektioner va på förmiddagen å då hade vi först spanska på morgonen, helt okej, gillar spanska hyfsat mycket å vi gjorde inte sådär jättemycket så det va gött! ;)
Sen efter det va det nog den slappaste eget arbete-lektionen ever, frida, lollo elsa å jag satt bara inne i grupprummet å pratade, flummade å jag satt å slav-målade nåt jä*la rutnät till elsa, den jä*eln! Haha! Nejmen hon ba: Ah men du kan ju ta å rita ett rutnät här åt mej så kan jag läsa i din bok, å jag, dum som jag är, gick med på det! -.- haha nä då skojar bara, det va rätt chill om man säger så ^^
Och sen efter det, så va det SO, å det va la den enda "jobbiga" lektionen idag, även fast vi knappt gjorde nånting, det va bara david som pratade om massa saker å så fick vi ett arbetsblad typ, å sen va det lunch! ;)
Efter lunchen va det svenska med pappa, å det enda vi gjorde på den lektionen va att gå upp till bibblan å låna böcker (Y) å sen hade vi håltimme typ så då gick vi till ica å köpte choklad för linneas pengar, MOHAHA! xP
Och till sist, så hade vi typ val av elevens val, haha x) nä men vi fick gå runt till alla lärare som har ev-ämnena å så berättade dom om dom å till sist fick vi välja dårå ^^
hahaha, just det, skitkul va det när vi va i musiksalen, HAHAH, men det tar vi nte nu ;)
Men iaf så valde jag hemkunskap först, som förra året, sen bild å sist idrott :P men kommer få hk, är jag nästan säker på, eller ah, hoppas iaf!
:)
Jaa, sen slutade vi ju då vid tre, åkte med 101an till ölmstad å sen med lille-bussen hem ;)
å sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, typ slappade å sen vid sex kom mamma hem med kebab-pizza t mej! :D yey! ;)
Och nuuu...ska jag sluta tråka ut er! ;D
Hörs imån!
Puss :*
nån random bild jag tog bara för att det är så trist med inlägg utan bilder! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback