svenska hjältar-galan! :D

asså är det nån annan än mej som bara ÄLSKAR svenska hjältar-galan?! eller är det typ bara jag som ser den..? x)
hah, men iaf så är det en helt GRYM gala som slår alla himla fotbollsgalor, grammis-galor och till och med slår det QX-galan hahah :) (även om jag älskar QX-galan med haha xd och nej, är inte gay men tkr den är skitrolig xd)
nämen så awesome är den iallafall! vet dock inte varför jag gillar den så himla mkt, men det beror nog på att man blir så himla berörd av alla fina människor det finns som offrar sina liv för andras osv :') sitter ju typ som alla i publiken och lipar hela ti'n haha..
men en stor fet hiss till svenska hjältar-galan säger jag bara! :D
(haha, visste inte att jag börjat med hiss och diss?! :o)
haha, har bara tatt google-bilder idag *tråkmåns* ;) men orkar inte leta massa bilder på datan...

Kommentarer
Frida! :D säger:

Ja den är ju så bra!! ;D satt typ och lipade hela tiden! xD <33

2011-12-18 | 14:32:02
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback