Gårdagen + idag :D

Hallå alla :D
allt bra med er? ;)
Här är det bra :D
Just nu sitter man å kollar hysteriskt roliga youtubeklipp och kollar bloggar (Y) hehe ^^
Igår och idag va ju allis hos mej :] vi har typ, solat, pratat, kollat på en SKITROLIG film (det tyckte INTE allis, haha), och sen har jag blivit sur på henne för jag inte kunde sova för hon hade så hög musik i öronen med ;) haha nä men ah, å så idag har vi typ bakat å gjort pannkakor :P
sen klockan tre typ va vi tvungna att hoppa på cyklarna å cykla till stallet ^^ eller ah, tog ett stopp vid macken för allis skulle handla godis, men ah, sen åkte vi till stallet ;)
Skoj å träffa både kompisar å hästar såklart efter sommaruppehållet :D
Sen så va Essi vår vanliga ridlärare sjuk, så då fick vi ha en som heter Mia ist, och jag får verkligen alltid en häst som heter Chicago när vi har henne, haha ;) så det fick jag ju såklart denna gången med x)
Men iaf så hade vi hoppning med typ tre olika hindersorter, (en grind, ett smalt hinder och ett kryss) och det gick faktiskt jättebra, blev väldigt förvånad för när jag haft honom andra gånger på hoppning så har det gått skit :/ men jaa, är faktiskt jättenöjd med idag! :]
dock "halv-stannade" han lite framför ett hinder, men det va mitt fel som inte höll om tillräckligt..
Ahja, nog om häst-prat! ;)
Sen fick jag en trevlig liten överraskning när mamma kom å hämtade mej med, hon hade nämligen glömt sin kavaj i gränna, så då drog vi ner till hamnen å där fick jag min favoritglass (för tillfället), fläder och lime-sorbet! :D testa den nångång vettja ;) och sen åkte vi hem å då åt vi grillad kyckling (Y)
Och nu ska jag inte sitta här å uttråka er, (har nämligen en tendens att skriva alldeles för mkt...), haha, så vi hörs imån helt enkelt! :)
Ha en bra kväll!
puss :*
haha, visste inte vad jag skulle lägga ut för bild till detta inlägget, så bjuder på en fjortisbild med min eleganta linsvätske-flaska i förgrunden! :D hahaha, snyyyggt! B)

Kommentarer
natta säger:

sv; hej gullis! tack för kommentaren och tack =) jag jobbar på supporten på telia! kram

2011-08-19 | 13:38:37
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/
Emilia säger:

Haha , Är det den glassen vi åt hos mig ? Puss ;*

2011-08-19 | 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback