busy week!

Just det, skulle bara tillägga att det kan bli rätt dåligt med uppdateringen denna veckan i alla fall, eftersom jag ska göra saker varenda dag denna veckan, + att vi har rätt många läxor..
För imån blir det först skola (nähä), sen läxor å på kvällen rida, sen på onsdag åker jag å elsa direkt till kaxholmen å käkar pizza där å sådär, innan vi ska på konfa-inskrivning i landsjö-kyrkan!
Sen på torsdag skulle det ju vart ridning, men blir ju adelöv med elsa, ella och allis då! asskoj! :D är en tradition, gör det ju varje år! :)
Å sen på fredag, ja då vet jag inte va som händer, men troligtvis blir man hemma å så kanske brorsan kommer hem efter som Rille den Lille fyller 25 i helgen! :D min kusin alltså ;) heheh ^^
Så tja.. blir nog inte inlägg varje dag, men varannan måste det bli iaf! :P
Jaja, ha det bra tills vi hörs!
Puuuuss :*

Kommentarer
en mkt ledsen och förvirrad allis ! <3 säger:

ska inte emilia med ??! :'/ <3

2011-08-29 | 22:03:35
Bloggadress: http://dinallis.bloggplatsen.se
Anonym säger:

DET ALLIS SKREV?! WTF?! D'': <33

2011-08-29 | 22:15:59
frida ;) säger:

vad har vi för läxor!? -.- (rolig jag är vah!?)

haha, nä men kan ju va bra att veta! ;) <33

2011-08-30 | 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback