Veckan!

Ja, om jag då till att börja med t.ex ska berätta lite om veckan, så kan jag säga att den vart otroooligt blandad och fylld med helt sjuka känslor.. Men sånt tror jag vi lämnar lite utanför bloggen ;) Men iaf, började med måndagen som nog var rätt amazing ändå, haha. Det var dock innan allt kaoset, så ah. Haha, men var en slapp och bra dag pga sovmorgon till TOLV (dock bara en engångsföreteelse tyvärr), och sen engelska och historia, två rätt roliga lektioner ändå :) historian är ju favoriten hittills asså, guud känner redan att dom lektionerna kommer bli sjukt underhållande xd haha men ja, och sen tog jag, elsa och lollo bussen hem! Å sen hade jag dock en väldigt märklig eftermiddag med fruktansvärd beslutsångest, panikattacker och ja gudvetvad.. xd tur att idol räddade mej iaf!! ;) haha, och sen kom tisdagen som var en helt förj*vla kass dag, helt ärligt.. upplägget var dock rätt najs med typ en lektion på morgonen och sen klasseftermiddag med typ en slags "tävling" som gick ut på att hitta platser i stan med hjälp av en karta, åså delades man in i grupper osv, och min grupp var rätt kul åså, dock sög vi rätt hårt på att hitta ställena, och sen gav typ alla upp ändå men ah haha. Å sen gick vi även bort till piren hela klassen och fikade i den stekande solen, så ah ni hör ju, låter ju astrevligt men pga en sak så blev i princip hela dagen PISS! :( aja, och sen åkte vi hem å sen gjorde jag typ inget vettigt den eftermiddagen eftersom allt blivit så kaos.. :/ Men hursomhelst, sen kom onsdagen som jag då trodde skulle bli typ världshistoriens värsta dag, men det blev den faktiskt inte så då hade jag nåt att vara lite lycklig över iaf x'd haha, nämen var en helt okej skoldag trots många lektioner osv, och sen hade vi typ roligaste och mysigaste eftermiddagen, jag och tjejorna! Möttes upp på stan och gick på stan en sväng innan Lollo kom, då vi gick till donken och käkade och pratade&flummade typ hur länge som helst, och sen gick vi i lite mer affärer och flummade lite mer ända tills lollo var tvungen å gå, och då gav jag, elsa och frida oss ut på ett äventyr! Var planerat att åka till max för å köpa glass för 1kr, men slutade med att vi hamnade i råslätts underground typ hahahha xd fett läskigt men ändå sjukt kul och gud vad vi skrattade... hahaha. Så var en helt underbar eftermiddag/kväll! 
Delar upp det för det såklart blev långt ändå, men får ju skylla på att det är helg nu och att jag verkligen inte kommer ha tid att skriva såhär mycket under veckorna...
 
 lite bilder med!
bild från tisdagen..
i skolan, eller nåt.. eller nej förresten var nog wienercafét där jag och elsa lite random satte oss på tisdagsmorgonen då vi hade tagit en för tidig buss hehe ;) sjukt mys ändå!
 
i nån affär på onsdagen!
en outfit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback