words can't explain...

Åh. Herre. Gud. JAG DÖR VAD BRA KONSERTEN VAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså omg har fortfarande typ inte tatt in det och kan inte förklara riktigt, hade VERKLIGEN inte väntat mej att den skulle va så otroligt bra och rolig och underbar, men den var helt jä*la freaking awesome och jag älskar dom nu mer än nånsin!! ÅHH vill bara tillbaka till igårkväll.... :'''( Var verkligen typ topp 3 av dom bästa kvällarna i mitt liv! 
Okej kanske är lite översentimental just nu men skitsamma, det var verkligen HUR kul som helst och vi har haft det så jäkla grymt!!
MEN jag tror dock tyvärr inte jag varken orkar eller hinner berätta allt om det nu, så vi tar det typ imån eller i helgen, okej? 
Tänkte bara fortsätta lite på inläggen om västerås som jag började på i typ måndags, så jag blir färdig med det! 
Så vi hörs om en stund hörrni!
Mvh en väldigt lycklig directioner (på riktigt nu typ ju hahah)
bild jag snodde från expressen, så jäää*la mycket folk var det, 30 000 pers som ALLA stod och skrek, sjöng och hoppade.. HELT galet!

Kommentarer
Da Fluga On Da Wall säger:

Om du tycker DEN konserten var grym har du definitivt inte sett Cure utomhus mitt i natten vid en sjö. ;)
(Duvet, de hade 1,5h scentid - de spelade i 3h. Enligt Robert hade de spelat betydligt längre om inte polisen var där. Badass.)

2013-05-10 | 21:56:16
Bloggadress: http://www.berryblighter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback