tisdagen - rolig men helt sjuk dag!..

Och sen kom tisdagen dårå, och även det var en sjukt bra men så JÄKLA otroligt sjuk och märklig?!
Hahaha, började iaf med att ha tradionellt valborgsfirande ute på skolgården, och skrattade typ ihjäl oss åt hela tillställningen för verkligen ALLT var så sjukt himla fail x'd sången lät ganska förj*vlig (förlåt) och axels tal... LEGENDARISKT!! Sa typ tre meningar varav typ två skulle va skämt, som INGEN skrattade åt.. asså HAHHAAH sämst ever å pappa va så arg så han typ kokade efteråt?! hahahhaha xdd 
Aja! Sen efter det gick vi in, hade lite rast och sen hade vi so då vi fortsatte med namngeografin, så sjuukt lamt! Tur att vi har kul i grupprummet iaf haha ;D
Men anyway, sen när den var slut så hade vi ju då hemkunskap... å kan säga att det var bland det sjukaste jag vart med om... asså herregud, kommer inte gå att beskriva men för min egen del behövs det nog inte för jag kommer nog komma ihåg den lektionen, för den gick fan till historien alltså.. HERREGUD säger jag xd Asså allt som sas under middagen och allt som hände på lektionen?! Omg.. JAJA om vi ska dra nånting om den så kan jag ju säga att det blev typ godaste trerätters-middagen iaf, mest tack vare vår UNDERBARA varmrätt som typ alla älskade haha :D (särskilt lucas, han typ lyfte oss upp i himlen för den rätten xd) men sen va dom andra rätterna rätt goda dom med, särskilt efterrätten, även om allt höll på å gå åt h-vete, oxå en av dom skumma sakerna den lektionen xd Å kan även säga att karin fick damp på mej ett x antal ggr eftersom jag 1. aldrig städar efter mig och 2. jag inte satt upp håret, och 3. jag välte ut en hel jä*la soptunna med massa mat och äckel i, hon tyckte då att jag skulle ta upp det med händerna?! Tack så mycket för den :-)) hahahaha å ja det var bara kaos hela lektionen verkligen, men helt fruktansvärt kul hade vi å vi höll på å dö av skratt vissa stunder, så somsagt, en helt oförglömlig lektion var det xd
 
Omg blev SÅKLART hur långt som helst, så delar upp det i två delar.. jag är störd i know.......
 
 hahahahha den UNDERBARA efterrätten med GRÖNT bröd xd hahaha nämen det va typ vitlöken som blev så när man hade inne den i ugnen, men ändå såg jäkligt vidrigt ut xd
den sjukt goda efterrätten! :D
tog dock ingen bild på vår rätt, men den var inte så vacker utan bara FRUKTANSVÄRT god ;D inte alls självgod... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback