tisdagen #2

Obs skulle publicerats igår men hann ej!!
 
Haha men jaja sen kom vi iaf ner då, och sen började vi gå mot gränna igen dårå! Å den vägen var BETYDLIGT lättare å roligare än vägen dit, den var faktiskt riktigt mysig + att vi gick på vägen sen lite med vilket var lite gött :) Vilket dock var mindre gött var ju att det började SPÖregna sen i slutet, så vi blev ju rätt dränkta ganska direkt haha, fast det var lite kul å skönt på nåt konstigt vis ändå? xd Haha men vi hade ju liksom sjukt kul ändå å vi gick där och flummade med killarna och hade det faktiskt rätt allmänt awesome ;D 
Å sen när vi kom fram till gbok-stugan kändes det faktiskt inte som vi gått så långt ändå, trots att vi gått nästan en mil. Aja fast det var iofs rätt gött när vi kom tillbaka å fick gå ner till bussen å åka hem vid kvart i tolv ;D 
Dock fick jag å elsa sitta i typ 45 min å vänta på elsas mormor i ölmstad, men vi hade det trevligt&roligt somvanligt så det var inte så farligt ;D å sen skjutsade elsas hysteriskt roliga mormor hem mej å sen la jag mej typ i soffan å sov nån timma tror jag hah ;) åså såg jag väl på tv å gjorde lite läxor, och sen gjorde jag mat och sen vid typ halv åtta så skjutsade pappa mej till zumban så jag kom typ 8 min försent -.- Sjuukt pinsamt då det var typ HUUR jä*la mycket folk som helst där denna gången, så mycket att jag knappt fick plats, och sen hade jag även glömt min vattenflaska denna gången, gaah :@ Jaja, det var åtminstone kul somvanligt trots att det var massa folk där som man kände/kände till från typ örks å skolan osv, som det inte brukar va.. Haha jaja dom får la oxå gå där ;) Men ja, och sen vid nio så kom pappa å hämtade mej, och då åkte jag å lämnade hundrlappen jag glömt ge ella å berit! Å sen fick vi även jaga massa lamm som stod ute på vägen i en hel evighet med, något störande -.- Aja å sen åkte vi iaf hem!
hahaha frääsch efter zumban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback