måndagen - studiedag! :D

Tjohej allihopa! :D hoppas ni haft en bra helg! Min har vart mycket bra med dock några undantag.. heheh.. Aja det tar vi senare! Men ja, ni ser ju hur snabbt dethär går, är på MÅNDAGEN från förra veckan... asså jag är hopplös. Aja, vi kör la på tills jag inte orkar mer å skiter i allt haha. Nåvääl, börjar iaf med måndagen somsagt!
 
Å på måndagen så hade vi ju då ÄNNU en ledig dag, eftersom vi hade studiedag :DD Så jääkla gött! 
Men gjorde väl inte sådär överdrivet mycket roliga saker direkt.. Sov länge än en gång å sen efter ett tag så satte jag igång å storstäda mitt rum - DET behövdes kan jag säga!! Herregud va äckligt det var.. x0 Åså krånglade äckeldammsugaren med -.- Haha jaja rummet blev fint efteråt iaf! ;) Men jaa.. Vet inte riktigt vad jag hittade på resten av dagen? Hmm haha. Nämen okej, tror jag skrev lite på min novell och gick säkerligen ut en runda med, tror det var den dagen jag träffade min morbror å hans kompis Hasse så stod väl å tjötade med dom ett tag å hälsade på flasklammen :) Å sen gick jag typ hem igen, och tog min "söndagsdusch" fast det blev måndagsdusch istället, hah. Å sen satt jag väl bara vid datan resten av kvällen! 
Så så intressant var min studiedag haha.. xd
 
hade typ ingen bild från denna dagen så fick bli en från röttle ist.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback