måndagen - mkt bra dag med go skola och sen ridning med ella! :D

Heeeej allihopa och ja ni ser ju.. ingen bra uppdatering här överhuvudtaget.. Men har somvanligt vart sjukt mycket å göra å sen har jag inte orkat blogga heller, vilket iofs inte vart så smart då jag har SKITmycket och skriva om nu.. Men nä nu jäklar ska jag VERKLIGEN försöka hålla det kort för det inte ska ta ÅR å skriva färdigt..! MEN det får vi ju se hur bra det går.....
Men jaja, bäst vi börjar med måndagen då! :) 
Har för mej att det var en bra dag i skolan, hade ju dock då np i engelska det första vi gjorde vilket ju inte var svingött direkt.. :/ Å särskilt inte eftersom det var skriva, men som tur var va det iaf inte ett SVINsvårt ämne, det kunde liksom vart värre (man skulle typ först skriva om ens "liv" just nu, sen om hur saker isamhället påverkar en och sen även en stor fråga man skulle ta upp typ), så det gick väl ändå helt okej, men det gick ju inte BRA direkt.. Men jaja somsagt helt okej och är väldigt glad att engelskan är över nu iaf! :D
Men ja, och sen då fortsatte dagen med typ vanliga lektioner, hade t.ex en svingo so-lektion då vi bara spelade vårt klassiska "lag-quiz" och där ALLA blir HUR jä*la tävlingsinriktade som helst och blir typ helt galna hahahah xd kan säga att vårt lag inte riktigt spelade enligt reglerna, och ändå förlorade vi hahaha, sämst.. xd men kul hade vi iaf ;D
Haha och sen hade vi typ bara tråkiga lektioner ;) 
 
Men sen åkte vi hem dårå, och sen var jag hemma nån timma, och sen vid typ halv fem cyklade jag först bort till lammen för å kolla läget där lite, fast där var det helt omöjligt att vara för alla bräkte så in i h-vete för dom var hungriga, så då flydde jag rätt snabbt därifrån och så åkte jag då ner till ella för vi bestämt att vi skulle rida den kvällen! :) 
Å sen hade vi som vanligt en mycket trevlig&rolig stund tsm, både i stallet, på själva ridturen och sen efteråt och vi hade ju ofc huur mycket som helst att prata om, främst nationella men även vår lilla tripp upp till sthlm om FEM dar då vi ska se på ONE DIRECTION på friends arena :D :D :D asså helt sjukt att jag typ "glömt" bort det?! Haha nä inte glömt såklart men har liksomm inte fattat att det är så snart?! HELT stört!! Men ååh det kommer äga så jäkla hårt och vi kommer ha så sjukt kul, ska bo på värsta fina hotellet å sånt med :D så nu taggar vi GÄRNET!! :D så då pratade vi såklart massa om det och planerade lite åså :) 
Å ja, om vi ska nämna nåt om själva ridningen oxå haha, så gick det somvanligt bra och dom skötte sej utmärkt, blev knappt rädda en enda gång?! :O men vi tog det väldigt lugnt, red på skogavägen bort till bauerbyn och sen hem igen, i typ ösregn oxå haha.. Nämen var skitskumt väder verkligen, men kul hade vi somsagt ;D å sen då cyklade jag hem igen vid typ halv åtta!
Så det blev en mkt lyckad måndag! :D
måndagens outfit ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback