waiting, hoping, wishing.

Hej allihopa! :) Hoppas ni haft en bra måndag! Min har vart helt normal, rätt bra och väldigt rolig haha x)
Men ska försöka hålla mej kort så jag hinner med ett säleninlägg med, haha kom ju ett ridinlägg igår istället ;)
Men iallafall har vi haft alla dom normala lektionerna idag, och har väl inte hänt så mycket spreciellt egentligen förutom att det vart lite flummigt haha xd Men började iallafall med engelska, som var rätt hemsk dock ;/ Fick ett frågepapper om massa viktiga personer i USA för typ 50 år sen och skulle ta reda på massa fakta om dom tillsammans med sin bordsgranne, vilket då i mitt fall är Kevin.. -.- Så det blev somvanligt att jag satt och jobbade medans han satt och spelade med sin mobil, KUL! :@ Aja hopplöst fall dendär killen alltså..
Jaja, sen hade vi kemi och det var la ett ganska tråkigt innehåll på själva lektionen men vi gjorde det kul haha xD
Å sen när den var slut hade vi svenska, och då diskuterade vi bara filmen med hela klassen och började läsa en bok om förintelsen (kommer va rätt vidrig känner jag.. :/).
Å sen hade vi so med underbara Andreas haha xD I början hatade jag honom men nu älskar jag honom typ?! Haha hmmm... Nämen han är så himla konstig på ett sjukt roligt sätt och typ allt han gör skrattar man åt.. xd rätt elakt egentligen haha, nämen han är go ;) Men vi fick även där ett frågepapper med massa frågor om förintelsen som vi skulle ta reda på, men det va betydligt roligare denna lektionen då man fick jobba med vem man ville ;D 
Hehe jao, och efter det var det lunch vilken var otroooligt flummig idag hahah xD
 
Aja, och sen efter liten rast så hade vi matte då vi mest repeterade inför provet och så (även den sjukt kul då Björn hånade Elsa hahahah x'd) och sen sist hade vi ju då handledartid!
Å ja haha den var lika kaos som vanligt, vi satt grupprummet typ 7 st och babblade, skrek och diskuterade massa saker.. Och jobbade inte så mycket haha, så den var rätt normal ;P
Nåväl, sen gick den stunden väldans snabbt, och sen tog vi bussen till ölmstad som vanligt, och ja det va lite sådär smågalet på bussen HAHA jisses alltså.. x'd 
Fast då ska vi inte TALA om hur det va i lillabussen, totaaalt kaos nu när tvillingarna är tillbaka efter praon.. haha herregud så fort man kommer in i bussen blir man totalt påhoppad och mobbad av dom små glinen :@ haha tillochmed svenne sa att dom skulle va snälla mot mej, å då blev dom plötsligt väldigt snälla och började sjunga en egengjord vacker liten sång om min pappa, tvillingarna, mattis och axel.. xD hahhaha himla galningar.. 
Haha men sen fick jag iaf uppskjuts så det var redigt gött ;D 
Å sen när jag kom hem började jag rätt direkt göra mina älskade amerikanska pannkakor somjag inte gjort på ett tag nu ;) Så sen åt jag dom med amerikanska (ofc haha) blåbär och sirap uppe vid halv åtta hos mej ;) Å sen vart det reprisen av farmen, och sen efter det så somnade jag i soffan, standard haha ;) Så sen låg jag där nästan en timma, och sen dess har jag typ bara spelat piano och suttiy här ;) Å nu blir det snart dagens avsnitt av farmen, och sen blire tv-kväll hela kvällen hehe ;P
Men ska skriva ett inlägg om sälen niu, så hörs snart, puss :*
haha ser ut som en väldigt bekymrad fjortis xD men får skylla på att solen var så stark haha xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback