Västerås!! #4

Nåväl, sen efter vi då gått runt där ett tag så åkte vi iallafall hemåt en snabbis för att hämta upp lite korv att grilla, trangiakök, filtar, högtalare osv, och sen när det var fixat så åkte vi ut till Åholmen dårå! :D
Å bara bilturen dit var väldigt rolig och vi hade en lång diskussion om skolan nu, hur alla beter sej, hur det kommer bli på gymnasiet osv, åså sa dom massa kloka saker om gymnasiet osv som gjorde mej lite lugnare haha (dom har ju trots allt gått igenom det båda två ;))
Nämen ah, iallafall, så den bilresan gick väldigt snabbt! ;) Å sen gick vi då den lilla biten till huset som ligger där, och sen när vi kom fram så bredde vi ut en stor filt precis vid väggen där det var lä (och skitvarmt eftersom det va soligt), och sen hade vi typ 2 (?) HUR mysiga timmar som helst där, med korv"grillning", solande, läsande och lite biologiplugg ;) Och sen såklart massa prat och flumm (hahaha vi har alltid så otroligt kul vi tre xD) och så massa fin musik med! :D så det var hur mysigt som helst, och SÅ himla gött att det var typ asvarmt där med (behövde knappt ha jacka på sej :O) :D 
Så sen ville man ju knappt åka därifrån, men tyvärr var vi ju tvungna att göra det vid typ halv fyra då mitt tåg skulle gå klockan halv fem. Så då åkte vi hem till lägenheten igen, å tänkte måla naglarna å lite sådär, men det hann vi inte då jag inte då det blev vääldigt tight.. Så sen vid typ tio över sa jag hejdå till Micke, å sen körde vi snabbt som tusan ner till stationen så jag skulle hinna. Men det gjorde jag ju, så sen kramade jag tinna hejdå och sen gick jag på tåget, som var ett dubbeltåg vilket jag blev väldigt fascinerad av haha, å satte mej såklart på övervåningen! ;D å sen hade jag ett par rätt underbara timmar där då jag satt lite vid datan, kollade på bilder åså, å sen satt jag bara å roade mej med att sitta å lyssna på dom som satt bredvid och framför mej, ALLTID lika kul haha xD å sen gjorde jag även lite biologi, å satt å kollade på den superfina solnedgången utanför! Åh älskar att åka tåg!! Fick dock RÅpanik när jag skulle gå av i Falköping, då jag gick ner VÄLDIGT för sent, och sen inte fick upp dörren till trappan ner... asså hahahah fyfan, är ju så jäkla svag så det gick typ inte förrens efter jättelänge haha x0 haha nåväl, kom ju ut iaf ;)
Å sen fick jag stå och vänta IGEN på det andra tåget, typ en halvtimma -.- kul när klockan är typ sju på kvällen och det är svinkallt.. aja gick väl hyfsat snabbt ändå.
Men sen så åkte jag då den sista biten till jönköping vilket oxå gick väldigt snabbt och smidigt! :) 
å sen kom då pappa och hämtade mej på stationen och sen åkte vi hem!
Men en HELT amazing helg var det och längtar redan till nästa gång jag/vi åker upp till dom! :D
tog tyvärr inga bilder på åholmen korkad som jag är, så det får komma lite bilder från mickes och tinnas underbara lilla lägenhet istället! ;)
så otroligt fint!!
 
 
 
deras übermysiga sovrum!! :D
på tåget hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback