tisdagen - riktigt go skoldag och ännu goare skidtur hemma! :D

Sen kom då tisdagen, som var en riktigt bra och go dag, även i skolan :) hade dom vanliga lektionerna, spanska, so och sen kom då vår allra sista slöjdlektion ever.. :( Så sjukt sorgligt då vi för det första alltid typ haft det så himla kul på dom lektionerna, särskilt nu den sista perioden, + att jag inte hann göra klart det jag ville på mina shorts så dom blev otroligt tråkiga.. Men hursomhelst var det en fruktansvärt rolig sista slöjdlektion, särskilt då Lucas mitt i allt råkade ta sönder en hel jäkla fönsterruta då han bara bankade lite på den åt filip&filip.. asså den minen han fick när det plötsligt krasade och det blev ett stort himla runt hål i den.. helt oförglömligt, asså HAHAHHAHAHAH stackarn!! x'd hahahah han blev så himla chockad å alla bara stod och vrålskrattade åt honom.. xd hahahaha omg.. Å så hände det lite såna där allmänt roliga saker med så det blev en riktigt lyckad lektion! Å som tur var han jag ändå liksom klart med själva shortsen, det va bara det att jag inte hann typ "dekorera" dom å göra dom snygga.. Menmen kanske går å fixa hemma! Blev dock inte supernöjd med dom men jaja, har vart roliga att göra iaf! ;)
Men sen när vi då slutade den lektionen så hade vi ju långrast, då jag, elsa och frida somvanligt gick bort till ica och köpte godis och sen satte oss utanför skolan i solen hehe ;D
Å sen vid tio i två började mat&bak dårå! 
Å även den lektionen blev sjukligt rolig, då karin inte va där utan vi hade den andra hkk-läraren som faktiskt va riktigt rolig och go! Å sen var det inte helt fel att vi fick baka vad vi ville typ, så då gjorde frida, elsa och jag typ JORDENS goaste chokladcupcakes!! :D så enkla men så FRUKTANSVÄRT goda, hehe ;D
Nämen å sen hade vi ju sjukt roligt under tiden och sådär så det va lika underbart som vanligt ;D Å sen fick vi sluta typ en halvtimme tidigare med, så då va vi lite sociala med dom andra tjejerna å va generösa å gav dom cupcakes med! ;)
Å sen åkte vi hem!
Å sen när jag kom hem så satte jag ganska direkt på mej skidkläder och sen drog jag mej ut på en skidtur ;D å denna gången gick det verkligen hur snabbt och smidigt som helst, för det va asbra före och jag hade faktiskt rätt mycket energi, så den rundan på typ 3-4 km gick rätt snabbt (kändes det som iaf ;)) och det var så sjukt gött å bara komma ut i solen å åka lite igen :D så då åkte jag typ den rundan jag&pappa körde för några helger sen, fast lite kortare, och sen träffade jag även min morbror och stod och tjötade med honom ett tag ;)
Å sen åkte jag hemåt över gärdena (?) igen, och sen när jag kom hem så typ gjorde jag väl mat i guess och sen tror jag inte att jag gjorde så mycket, typ kollade på tv resten av kvällen (och sista familjen annorlunda-avsnittet, fyf*n va jag kommer sakna det, särskilt efter denna säsongen typ?! :'().
mina shorts dårå :) Blev lite failade på några ställen men whatever, ska ju bara sova i dom så.. :)
juste, satt även läänge ute i solen när jag kom hem och typ läste massa tidningar och sånt och det va så varmt och så UNDERBART! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback