plans for the weekend ;))))

fyndig rubrik ja.. haha.
Sådär, nu har jag hunnit med ett par inlägg iallafall! Orkar inte skriva om dagen, får bli en annan dag. Nu måste jag gå och lägga mej men innan det tänkte jag bara berätta lite om planerna inför helgen (som inte ör jättestora iofs men ändå haha) ;)
Imån ska jag och pappa in till stan för att först och främst hitta ett par riktigt grymma löparskor till mej (ska övertala pappa å köpa några riktigt dyra bara för jag fått min skada ;)) och sen ska jag förhoppningsvis hitta ett par converse med! Vet dock inte vilken färg än.. Men lutar åt vitt! Å sen kanske jag shoppar nåt mer, och sen ska vi kanske åka bort till hallby och åka skidor med, har inte gjort det i år än ju! :O så hoppas på det! :)

Och sen på söndag blir det troligtvis hemmadag då jag vill baka nåt, typ chokladfondant skulle vart gött :D åså måste jag plugga till kemin.. :( Aja får se, planerna kanske ändras men jaja. Nu ska jag somsagt sova men ni får ha det så bra så hörs vi nog imån eller på söndag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback