måndagen - rätt bra dag med skola, skidtur (IGEN) och kemiplugg..

Heeeej allihopa och förlåt för SÄMST uppdatering!! Men har verkligen inte orkat och inte heller haft tid, och sen har jag prioriterat andra roligare saker framför bloggen.. Men nu har jag lite panik då jag känner att jag måste berätta om dessa dagar och jag har typ 40 min på mej.. Hehe lycka till frida! ;) Aja det positiva är ju att jag antagligen inte kommer ihåg så mkt detaljer från dom här dagarna, så KANSKE lyckas skriva liite mindre än vanligt.. Men jaja får se, börjar iaf med i måndags dårå! 
Det var väl en rätt bra dag i skolan vad jag kommer ihåg, hade dom vanliga lektionerna och tror väl inte nåt jättespeciellt hände. Haha fast juste, va sjukt flummigt på handledartiden då vi rök ihop (haha) med frida och lollo för dom satte sej i ett annat grupprum, så då satt vi och skickade mycket arga lappar till varandra och sprang fram och tillbaka som galna råttor hahaha xdd
Men ja, sen hände det la inte så mycket mer skoj i skolan i think ;)
Fast sen när jag kom hem så gav jag mej iaf ut på ännu en liten skidtur, precis som i söndags! Denna gången var det dock vääldigt mycket sämre då det för det första blåste som in i h-vete, och sen hade spåren frusit så det knappt gick åka, å sen va jag lite allmänt seg efter helgen med.. Men blev ändå en liten tur (uppför världens längsta&brantaste backe typ..), för sen när jag kom hem igen åkte jag först lite på gärdet bredvid oss där det inte blåste så mycket, och sen åkte jag även en liten sväng uppe på kullen, askul haha :D så klättrade upp för hela berget typ, och sen åkte jag ner för en backe (gick alldeles för fort så fick sicksacka mej ner hahah) och sen åkte jag lite hit och dit och utforskade kullen lite haha ;) 
Å sen efter en stund åkte jag hem igen och sen gick jag in :)
Å sen typ tillbringade jag hela kvällen vid köksbordet och satt och verkligen försökte råplugga till kemin, gick dock sådär.. Aja å sen såg jag ju familjen annorlunda åsådär å sen pluggade jag lite till tills jag typ slocknade, haha.
min outfit i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback